memories all alone in the moonlight lalala

tisdagar ar den langsta dagen pa hela veckan.  nu jobbar jag exakt samma tid alla dagar i veckan men tisdagen ar anda langst.
efter att lou akte till skolan vid atta kunde jag inte fa tiden att ga. satt ute i tradgarden o rokte (mer an jag har rad med) och drack kaffe. sen forsokte jag sola lite men det blaste fior mkt. gick runt helt planlost tills jag bestemde mig for att sova. det ar det anda man kan gora for att fa tiden att ga fortare.

Men nar jag lagt mig i sangen med min sovmask pa borjade tankarna snurra i huvudet. Minnen, sa mkt minnen. fran nagra mander sen nar jag va hemma. vilket va ganska alkholsuddigt men anda sjukt roligt.
minnen fran 4 ar tillbaka och alla dumheter jag gjorde da. gymnasietiden far mig alltid att skratta nu. for visst ar det sa att man aldrig kommer ihag det jobbiga?. Min underbara roliga klass full av brudar som jag fortfarande tycker sa mkt om! och alex som drog med mig for att traffa manniskor som antagligen forandrade hela mig, pa bade gott och ont haha. studenten ar tva ar sen nu! basta dagen i hela mitt liv!.
o sen harnosand, annu en rolig klass, kanske inte fullt sa underbar men den hade sina sidor. alla manniskor darifran som jag saknar sa mkt, jimmy, snyggDavid, linda, emma mfl. ska halsa pa dom i sommar!. uppe i norr forandrades jag annu mer. och nu ar jag har. jag forsoker att inte bara sitta o vanta pa att fa aka hem men den frastelsen ar ganska stor.
Nu ar alla hemma for vad som kan va den sista sommaren!. och jag langtar som en toka!.

Till den som raknade timmarna tills jag kommer hem(kanske det gulligaste!) och som tackar for att jag finns. tack sjalv, tack allihopa. jag ska skattar mig sa lycklig for att jag har nagot att langta till. vanner och familj som jag vill aka hem till.

pa torsdag ar det hejda pencilin och hej fest!

villjaglova


Kommentarer
Postat av: Anonym

funderade ett tag där varför du inte drack, blev en snudd orolig. men nu när ja läste pencelin förstod ja :p .. fatta hur kort tid de e kvar. festa/shoppa järnet där borta nu, annars kommer du ångra dig. snaaaaart syns vi! puuusss/kram

2008-05-14 @ 10:54:30
Postat av: Madeleine

ja, det var jag . also known as speedy gonzalez som blev orolig i förra inlägget :p

2008-05-14 @ 10:55:29
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0