stand by me

sana har vackra dagar som har varit nu ar bransle for sjalen. jag mar sa bra just nu. solen gor fantastisk skillnad. jag har legat pa en fillt i tragdarden hela dagarna. flera liter diet coke och musik i oronen. blir inte mkt battre an sa, forutom att pappans klagar over att jag inte solar i bkini, haha gubbsnusk. maste ju fa lite farg innan man klar av sig for mkt.

imorgon ar det fredag igen, men helgen blir valdigt lugn eftersom jag gar pa pencelin. inte roligt!!!. forra helgen va ganska lugn, bio med emma pa fredagen. sag Forgetting about shara marshall, den va jatterolig. men det va som att se en liten snutt ur mitt eget liv. men sa borjade ju tanden braka pa natten, va det allt godis?. sov iiiingenting, sprang till tesco kl 7 pa morgonen for att kopa painkillers. sen sova i tva timmar typ. middag hos Malin i Golders Green. trevligt med massa brudar o massa alkohol. vagade inte dricka sa mkt med tank pa smarta och somnbrist. men nar jag bestamt mig for att stanna over natten halsade jag hela flaskan i ett forsok att fa det att sluta gora ont. det funka. men vart mattligt bakfull dan efter, ganska mkt i onodan.

Du sa att vi skulle va vanner foralltid. att vi skulle skratta at allt om 30 ar. att det fanns sant som va viktigt och jag va en san sak. nu undrar jag bara en sak. varfor ljuga?. irriterande.

skitsaksamma.

23 dagar kvar;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0