oh lala

efter 10 dagars nykterhet fick jag antligen ga pa spriten igen, o jag hade saknat den!.
I fredags kom Emma hem till mitt lilla torn och satt i sangen o forfesta pa chips, riskakor och gurka. vi drack svensk koparsbergs cider och billig ol. fin blandning av det mesta.
ganska forsent tog vi tuben till camden dar vi motte upp med Madelene, Emelie och sara. In pa koko dar det va smallfullt med folk.

Jag och Emma kom ifran dom andra tjejerna, som vanligt. drack nagra shots och vart osams med en bankomat haha. bankomaten vann o vi gick ut o rokte, nar vi stog darute kom det fram en kille o sa "oh my God, I love you'r face" haha erhm tack, tror jag.  Jag stog o prata med han ett tag, overtygad om att han va bog, vilken straight kille sager sanna saker? Men han va inte bog och da va det dax att springa.

inne igen hade bandet borjat spela, och vi hittade dom andra tjejerna. 
Vi traffade varldens coolaste kille som kunde trolla, svinhaftigt. undra om han skulle va lika duktig framfor en nykter publik?  Ett jattetrevligt gang killar gjorde oss sallskap och jag hittade mig en snygging som jobbade inom film. sa allt som allt traffade jag en stauppkomiker (omg, I love u'r face-killen va stauppare, kompis med han vi ska se ikvall(!)).
en film-kille(exakt vad han gjorde va oklart) och en tralkarl. haha hela showbiz pa en kvall.

Men nar jag skulle aka bussen hem rakade jag missa min hallplats och fick ga hem jattelangt. Genom parken typ. jag ar dum i huvudet, livsfarligt. Emmie Ulvan for snal for att aka taxi, Men jag hade tur och kom hem helt oskadd.

Igar va det myskvall med mig sjalv, efter "andrade planer" och jag ar inte langre forvanad.
at hemlagade varrullar och low fat bacholors Nudlar haha, masterkock villjaglova. kollade pa varldens roligaste tvprogram Peepshow, gar det i sverige? om inte ladda hem. det ar jatteroligt!.

Ikvall blir det middag pa wagamama och staupp med ol pa harcourt arms:). yeah ruuuli.

 

Kommentarer
Postat av: Pantéa

LÅTER som en kul kväll pöllan ;P

2008-05-18 @ 15:18:06
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0