Lovesick

forsta gangen pa lange jag ar bakis pa en mandag.
jag hade sa sjukt roligt igar. Markus Birdman va helt klart roligast. jag har inte skrattat pa det sattet sen jag kom till London. kolla han pa youtube, det finns ett klipp, tyvarr ar det inte i narheten av lika roligt som dom grejerna han gjorde igar.
Marten Andersson va me kul, fast inte lika rolig, men han ar ju ogongodis, sa heeeet.


Lou ar ledig onsdag den har veckan och hela nasta vecka. och ingen ar forvanad. jag ville skjuta mig sjalv i huvudet eller at minstone skrika rakt ut nar jag fick hora det. men vad kan man gora?. jag skulle vilja.....aa jag vet inte. jag har nog aldrig hatat ett jobb sa mkt. Det ar sa synd, hade jag haft ett annat jobba kanske jag skulle ha stannat. usch jag ar en sa dalig person.

jag skulle vilja ha nan att kramas lite med idag, va 100 ar sen jag kande sa. skulle va sa skont att bara fa krypa ihop brevid nan o slappa all irritation och ilska, alla funderingar. fa lagga det hos nan annan en liten stund. Men allt som vantar i min sang ar den avlanga kudden. jag far ga o lagga mig o halla om den. haha sorgligt.
det ar karma. jag har faktiskt nyss lurat av min pappa pengar. men som han sjalv sa "jag ber ju sa sallan om nat" damn right:). det man inte far i karlek far man ta ut i pengar;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0