kiss me on the beach honey....

Varje gang Lou ar ledig fran skolan vill hon ga pa bio. Hon ar ledig valdigt ofta, det betyder att jag under dom gangna 5 manaderna har sett valdigt manga romantiska komedier. jag kom precis hem ifran "what happens in vegas" med cameron Diaz och ashton kutcher. Och alltsa jag har verkligen borjat avsky dom har filmerna.
den ena ser precis ut som den andra. Motsatser mots, dom hatar varandra, dom maste traffas och pa slutet sa faller dom for varandra. det finns inget orginellt i nat utav dom. och det varsta av allt ar att det hander inte.  vem sitter o drommer ihop dom har sakerna?.  va fint. assa kalla mig cynisk men nar sist funkade det sa i riktiga livet?
 missforsta mig inte, jag grater en tar pa slutet men det ar inte utan att jag himlar med ogonen nar dom aterigen kommer pa att dom vill ha varandra och helst av allt ska det va pa stranden.

vafan jag far val sta pa kanten till stangan hela jakla sommaren ocg vanta pa att den personen jag hatar mest i hela varlden ska komma o svepa mig av mina fotter. eller det kanske bara hander cameron...igen och igen och igen och igen......



va?, bitter, jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0