indiana.

fantastisk helg, trots nykterhet. det ar sa varmt har, jag tror inte att ni hemma forstar hur varmt det ar!. jag kan inte ens va ute langre, blek som man ar tar man skada av for mkt sol.

fredagen vart det grillfest hos ett gang grabbar, mkt trevligt och dom va inte fula nanstanns. tyvarr vart vi inte kvar dar salange eftersom jag, filippa och hanna skulle till Movida.  fansy pantsy klubb pa oxford circus. dyrt och svart att komma in, da kan det komma val till hands att kanna en pygm'e som fixar in en, da far man sitta vid hans bord och bli uppassad pa och fa gratis sprit hela natten (va det nan som sa horigt?). Eftersom jag inte drack och spriten va gratis vart det efter en stund ganska trist att sitta dar eftersiom mitt sallskap vart omattligt fulla ganska fort, det kunde ha vart roligt men ibland gar det snatt, sa ar det bara.  jag tog sista tuben hem o va i sang innan tva. fantastiskt!.

Lordag va skont, sola hela dagen och pa kvallen at jag o ellie middag pa wagamama, jag skulle kunna leva pa deras chilisallad.  sen vart det glass i Holland park till efterratt.
Ett gang franska tjejer gick forbi, en av dom stirrade pa mig, pekade och skrek:Bridget Jones. assa seriost, vad ar det? 5 eller 6:e gangen. det ar inte en komplimang. sluta!  det tog en stund att forklara att jag inte va hon som spelar Bridget, Jag kommer inte ens fran england.

o nu ar det sondag igen, ska nog ga ut o satta mig lite, jag forsoker forsta att jag ska aka hem snart men det ar svart att fatta hur kort tid det ar kvar.
sen ska jag o Idah bo som tva laxar i en laxask!.

och for er som vill lara er nya ord: Gubbjobbare och diskmacka. vad kan det betyda. svaret kommer i nasta inlagg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0