what what?

kara dagbok.......idag ar sista dagen pa jobbet, sen ar jag ledig lite granna. jag ar sa trott. jag o emma va pa middag igar, asgod mat men sen madde jag illa hela natten, sov ingenting. + att storasystern brakade med sitt ex i telefonen i flera timmar. skrek och grat om vartannat. nagot jag inte saknar i mitt liv. sa jag ar himmla trott for vaggarna ar tunna!. 
mamman kom precis in o sa att dom hade hort mig i lordags. haha oups, assa jag ska inte bo sahar. orka!.
Hon sa det bara for att jag o Idah maste vara tysssssssta nar vi ar har. me det ar icke latt att smyga omkring nar man ar full, har ni provat?.
imorgon ska jag shoppa o sen ta en onsdags-pint med Ellie, trevlans varre!. va lange sen jag va pa PA.

ikvall ar det bara tvmys som galler, jag ar helt fardig. men glad, det kanns som att nat ar pa vag att handa. pirrigt lixom. jag brukar kunna kanna pa mig nar nat hander sa det har blir ju spannande haha. kanske traffar mitt livs karlek imorgon. who knows?

jag saknar min syster till tusen, ingen kan fa mig att skratta som hon. what,what in the butt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0