the big picture....

 jag fick min forsta brollopsinbjudan i veckan. Det ar inte det forsta brollopet jag gar pa men det ar den forsta inbjudan som ar adresserad till mig och det ar min van som ska gifta sig. Andra vanner har precis fatt barn eller ska snart ha. och ytterligare andra har viktiga jobb och riktiga lagenheter eller riktiga pojkvanner. 

sjalv kan jag inte ens jobba pa samma jobb eller bo i samma stad mer an ett halvar utan att bli uttrakad, rastlos rent av.
jag ar sa nyfiken, kommer det komma en dag nar allt ovanstaende verkar lockande for mig istallet for att ge mig kalla karar.
Handlar det bara om att hitta ratt person eller hitta modet nar man star innfor an utmaning som ar sa avgorande for ens liv?.

jag beundrar manniskor som vagar ge sa mkt av sig sjalva, jag hoppas att det kommer en dag nar jag med vagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0