like water to me

Emmie,
This is a time to reunite with friends and rejuvenate your spirit. Money may be tight but it is a temporary condition. You will have to watch your funds very closely over the next few days. A difficult job is still giving you trouble but will become much easier as time goes by..

ibland blir jag radd for FB's horoskop, och hur val det stammer.

Idah, du gjorde mig sa glad idag. tycker det ar vart att sagas. vi har kannt varandra i sa manga ar, o jag kan alltid lita pa dig!. tack.

Idag va jag med ellie nar hon tatuerade sig, jag va jatte avis+ att tatueraren sag pa nat satt bekant ut. visade sig att han kom fran bulgarien. ser dom alla likadana ut?. han va iallafall valdigt rolig, och ellie fick sig en fantastiskt fin tatuering.

veckan ar toklugn, jag maste spara alla slantar. spara pengar ar det varsta jag vet, det ligger inte i min natur att neka mig nagonting. jag vill ha allt o jag vill inte vanta. tre dagar kvar, sen blir det fest. pa allvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0