Kan du prata gangsta?

tre dagar har gatt och jag ar redo for tvangstrojan. I lordags va vi typ bara inne, jag gick till M&S det va allt. bestallde pizza o luffa framfor tvn. Tur att helena ar hemma iallfall, sa jag fat byta nagra normala ord ibland, aven om jag borjar tvivla pe hennes kapacitet att fora en normal konversation. Sondagen va det inte mkt olik lordagen forutom att det vart nyttigare pa matfronten. det ar grymt svart att ata nyttigt nar man inte har nat att gora. meeen dom slapper ju ut mig ur huset en timma om dagen sa jag far springa bort all frustration.
Igar (mandag) hade jag planerat picknik och park men sa fort jag sa orden sa borjade det regna, och att fa ut lou en vanlig dag ar som att springa i grot, en dag med halvbra vader ar omojligt och kanske skadligt fr bade henne och mig sa jag gav efter och vi gick pa bio.
om ni inte har sett steep up 2 the streets, lat bli. fjantig dansfilm med kassa skadisar. men lou va glad och nojd. pa vagen hem gjorde hon valdigt klart for mig (och alla andra pa bussen) att pa hennes college dansar dom streetdance och "pratar gangsta" . detta blev tillslut omattligt pinsamt da halva Londons befolkning ar svarta och hon refferar till dom alla som gangstrar .

sa har kommer en lista pa saker lou har lart mig under mina manader har:

alla svarta ar gangstrar.
Gay ar ett fult ord.
Man dor av oskyddat sex, droger, alkohol och ciggaretter.
Om man vill det tillrackligt mkt kan man se 4 avsnitt av smalville pa samma dag.



visheterna flodar.


O idg fick jag antligen min picknik, det va kallt men soligt.  vi gick till avendayl park, I holland park har dom varsta coola lekplatsen som ser ut som ett tivoli men dom har inte preeeeecis dom dar gungorna som lou gillar. Pa vagen dir passerar vi Robbies hus, gammla goa robbie-grannen lixom. han va inte hemma men en sjukt snygg bil va hemma. naaaaaajs. sen satt jag o fros i parken i 4 timmar medans lou lekte med barn och hundar. jag har skippat min traning idag for att man ska visst gora det en gang i veckan + att jag forsoker sluta dricka kaffe (igen)  for det ar tydligen det som framkallar celluliter (kalla:voge) haha men jag vet inte om det ar vart huvudvarken alltsa.

snart kommer malin da blir det filmmys, hoppas hoppas hoppas att lou gar o lagger sig innan det.

over and out.



 

Kommentarer
Postat av: Pantéa

Hörrö, motherfucker KOM HEM NU.

2008-04-09 @ 17:00:36
URL: http://panteas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0