Just like a phoenix from the flames

igar va det torsdag och jag vart utslappt ur huset for en kvall, efter vad som kanske har vart den langsta trakigaste veckan i hela mitt liv. Jag motte upp med harliga norrlands-emma pa tuben och akte till liverpoolstreet for att ta en pint eller tre. efter mkt om och men hittade vi till comersial tavern som kanske va den finaste puben jag sett. onskar att jag hade tagit kort men glomde ju kameran. men dit ska jag o idah latt ga!. pa comercial tavern motte vi emmas kompis nico. efter en liten tripp till tesco express kom vi tillslut inn.
vi hade jattetrevligt, prata om allt, emma ar stortskon!
 
det mest intressanta var nar nico fraga mig varfor jag ville aka hem. ingen utom familjen har egentligen fragat mig rakt ut sa jag har aldrig funderat over saningen nangang. sa nar jag va tvungen att saga sanningen va den ganska enkel. jag saknar mina vanner. jag alskar London, dont make no misstake, om ni vill ha roligt kom hit. sa tank om jag kunde tvinga alla att flytta hit. fan va roligt vi skulle ha. Efter allt sa ar jag valdigt trott pa att forsoka gora allting sjalv, ibland kan det vara skont att bara fa luta sig mot manniskorna som betyder mest.

oh, Idah jag har en hel lista med saker vi ska gora nu!det blir great.

Ikvall blire filmmys med Malin o kanske pizza (igen) fyfan vad kass jag ar!.
Oh imorgon ska vi festa like nobodys buisniss vill jag lova. Jag o Malin pa Walkabout, och kanske flipps(fast hon inte svarar i telefonen, ar jag in the doghouse?)
image6



image7
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0