C-vitamin och cigg

det ar sa fruktansvart synd om mig just nu. jag ar sjukare an vad jag nansin har vart forut. jag som alltid skryter om mitt imunforsvar och att jag aldrig blir sjuk. tur for mig o alla andra kan jag saga. att jag aldrig blir det dvs. for jag blir gnallig och ynklig. inatt tankte jag t.o.m. tank om jag dor.  o det ar bara 30 dagar kvar tills jag far aka hem o nu skulle jag do i forkylning. man ar val vardutbildad.
va uppe i feberyran o prata med lou tydligen, jakla tur att jag inte sover naken sager jag bara. har inget minne av att jag va uppe o gick och lou kunde inte tala om varfor eftersom jag hade pratat svenska med henne. snyggt!.

o idag ar det alltsa valborg, forsokte forklara vad det ar for nat for familjen. "jo, alla som bor pa en gard eller i ett omrade, sammlar ihop saker och sa lagger man allt i en stor hog och tander pa. sen star man och tittar pa den o sjunger att varen kommer".   va, vem sa att vi ar vikingar? glad att jag inte ar kvar har o maste forklara midsommar och kraftskiva.

som sagt snart ska jag fa satta mig pa ett flyg och aka hem. Och jag ser fram emot sommaren som jag inte sett fram emot nat pa lange. det tar verkligen en hel del for att man ska inse vad man har.

jag saknar min syster, jag kunde hora henne skratta i bakrunden nar jag pratade med mamma i telefonen. och jag saknar henne verkligen.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha går i sömnen o snackar svenska, skönast :) stackare som är sjuk bara. men du missa inget speciellt. ja valde att jobba på 50 års kalas. och alla andras planer lät inte speciellt lockande endå. inte så superbra väder heller. du tar igen allt i sommar! ja ska hälsa din syster en sak sen, tar de annan gång. påminn mig bara! pusssiluss

2008-05-01 @ 11:52:29
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se
Postat av: ida

sneeeella emmie ta & rappa på nu. can't wait du vet.

2008-05-07 @ 13:01:56
Postat av: paaaaaant

SKRIV !

2008-05-07 @ 14:05:28
URL: http://panteas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0