7 veckor kvar i London, (for mig med)

Veckan kanns sa lang pa mandagar. fast den har veckan jobbar jag bara imorgon och idag. sen ar jag ledig onsdag- mandag.  OCH dom aker bort, gud va skont att fa vara sjalv lite.
efter min laaanga jobbvecka vad det antligen dax att va lite ansvarslos, o det va jag, med rage. Jag och tjejerna va pa walkabout .olen floda och shotsen me for den delen. traffa dom lustigaste killarna nagonsin, dansade, var jattepolare med dj-killarna. kom hem nangang vid fyra, tror jag rammla for jag har ett stort blamarke pa knat. tack gud att nattbussen gar anda hem till mig. Och nu ar jag aldeles for fattig. maste spara pengar till hyror, bussbiljetter och sa kommer ju idah snart med. yeeesh!.

igar va det bakisdag, frukost pa pauls med filippa, rorde os till donkan och at glass,  och efter det va jag tvungen att ga hem o lagga mig ner en stund, sen vart det bio, 27 dresses, helt ok.  men nu far dieten borja, snart ar det sommar jue, ah!.
far leva pa broccoli och rakor for att kompensera for min alkoholkonsumtion haha.

usch, vad jag hatar mandagar, jag kanner mig jamt sa ensam pa mandagar. njag dromde att jag akte buss med min gammla mattelarare(eller gamla, den som va 25 o snygg!)  det va mysigt.
kom nu idah, I need u!.

44 dagar kvar. Ni vet nar man ska skriva rubrik sa kan det komma upp vad nan annan har skrivit innan. nan utav dom forra au pairerna har skrivit blogg, och skrivit "7 veckor kvar i London" nan mer som hade lite hemlangtan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0